Overnachten in de buurt van Schiphol

Home Forums SpottersPlatformSchiphol.nl Gebruikers Forum Overnachten in de buurt van Schiphol

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  JVB 3 jaren geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

JVB
    Bijdrager

Beste,

Ik woon niet in de buurt van Schiphol en wil van de zomer één of meerdere dagen rond Schiphol zijn.
    Weten jullie of er een camping in de buurt van, het liefst naast, Schiphol is?
    Zo ja, is dat een plek waar meerdere spotter komen? Ik kan namelijk niks vinden. Het zou mij erg leuk lijken om op een soort van ‘spottercamping’ te overnachten. Is dit aanwezig?

Hoor graag!

Anoniem

Hallo,

Leuk idee om op deze manier te gaan spotten.
    Wij zijn niet zo bekent met deze manier van Spotten.
    heb even op google wat rond gekeken en heb de volgende campings gevonden die het dichts bij schiphol liggen:
    1:Camping Het Amsterdamse Bos
    Kleine Noorddijk 1, 1187 NZ Amstelveen ‎ 4.0 km ZO
    020 641 6868
    2:Camperplaats Amsterdam
    Lutkemeerweg 149, 1067 TJ Amsterdam ‎ 5.9 km N
    020 619 4187
    Misschien kan je hier iets mee, veel succes.

Hoor graag als er iets bij is voor je.

Gijs

JVB
    Bijdrager

Hoi Gijs,

Dank voor je reactie/research.
    Het lijkt mij ook een leuke manier. Is weer eens wat anders ;).
    Zijn er meer mensen die op deze wijze Spotten? Het lijkt mij wel leuk om bijvoorbeeld andere Spotters tegen te komen op bv een camping.

De twee suggesties die jij geeft zijn top. Dichterbij is er niet echt iets te vinden. Het mooiste zou zijn om in Vijfhuizen een kleine camping te vinden… .

Mochten meer mensen ideeën hebben, wat betreft deze Spot-wijze en campings, hoor ik het graag.

Joost

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Geplaatst in