Spotten op Dusseldorf

Home Forums SpottersPlatformSchiphol.nl Gebruikers Forum Spotten op Dusseldorf

Tags: 

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  mario 1 maand, 2 weken geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

StanDeSpotter
    Bijdrager

Hallo zouden jullie ook vragen kunnen beantwoorden over het spotten op dusseldorf?
    Zoja, waar kan ik het beste parkeren en spotten? Is het dan ook gratis of kost het geld?
    Zo niet, toch bedankt voor het lezen van dit bericht

StanDeSpotter
    Bijdrager

En waar kan ik het beste staan? Terras 1 of 2? En er was een terras wat gesloten was en zal blijven. Klopt dat?
    Ik had ook nog een andere vraag. Is de Nikon d3400 goed om foto’s en filmpjes te maken van vliegtuigen?
    Bedankt voor het lezen van dit bericht.

mario
    Bijdrager

Hallo StanDeSpotter,

Dusseldorf heeft nog maar 1 spotters terras, boven op het luchthaven gebouw, Het terras op het treinstation is reeds jaren gesloten. Als je met de auto gaat kan je het beste parkeren bij de Ahrendzplatz, is bij het treinstation van het vliegveld. Dit kost ong. € 9.00 euro per dag. Een nieuwe mogelijkheid is om met de regio trein van Albellio te gaan, dit kost € 28.00 euro voor een retour. Je kan op deze trein stappen in Arnhem en Zevenaar. Verder veel spot plezier op Dusseldorf en veel mooie platen.

gr Mario

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Geplaatst in