Vragen over spotten op schiphol

Home Forums SpottersPlatformSchiphol.nl Gebruikers Forum Vragen over spotten op schiphol

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tim Transavia! 1 jaar, 9 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Tim Transavia!
    Bijdrager

Hallo spotters,

Ik ben van plan komende week te gaan week op schiphol ( vrijdag), dit wordt mijn eerste keer vandaar dat ik er nog wat vragen over heb.

1. Ik ga zeer waarschijnlijk met de trein, wat is de makkelijkste manier om naar de spottersplaats bij baan 24 en na de polderbaan. Ik heb bij de polderbaan al gekeken dat dit per openbaar vervoer moeilijk bereikbaar is heeft iemand hiervoor een oplossing?

2. Heeft iemand al eens gespot met een GoPro 4 silver? Ik ben bang dat die de afstand van mijn lens en het vliegtuig te ver is waardoor de foto’s en filmpjes tegen vallen. Iemand die dit kan bevestigen of het tegendeel kan bewijzen?

Iemand die een of meerdere vragen kan / zou willen beantwoorden?

Vriendelijke groet Tim Janssen

Anoniem

Hoi Gertjan en Gijs

Die aangepaste slurven lijkt mij ook wel een leuke oplossing maar ook een vervangen stations overkapping van de NS die aan de achterkant dicht gemaakt is lijkt mij wel iets Verder in die omgeving WIFI met als wachtwoord : SpottersPlatformSchiphol~~ (deze ~~ kunnen elke twee weken vervangen worden door twee of meerdere andere leestekens , de wijzigingen in dat wachtwoord kunnen voor leden van SpottersPlatformSchiphol op de SpottersPlatformSchiphol site bekend maken)

Groet

ALvanL

Anoniem

Spotterplek Polderbaan tegenover de officiele plek

Hallo Tim

Indien de link niet te lezen is, vanaf station Hoofddorp Bus 161 (richting Zwanenburg Kinheim) uurdienst

uitstappen uiterlijk Bushalte IJweg, Boesingheliede
    Eerder indien wenselijk

Goed op landende of opstijgende vliegtuigen letten en dan uitstappen bij bv kop van de baan
    Vanaf deze halte is het ongeveer 1 km lopen naar het hek en vrij zicht op de polderbaan naast het hek gaat het maken van foto’s met een Gopro redelijk maar het houd niet over een vijf tot tien maal zoom is heel goedkoop overal te verkrijgen voor weinig geld en geeft een beter resultaat.
    Ook halte Lijnde is een mogelijkheid voor de kop van de Zwanenburg baan , maar voor beide banen is het ver lopen.

Beter is het om een fiets in de trein mee te nemen en met een GPS de route in de fietsstand vanaf station Hoofddorp naar de polderbaan te zoeken ik heb daarvoor de Drie merenweg Vijfhuizen 2141 Haarlemmermeer in mijn Navigon staan

In ieder geval veel succes

Anoniem

https://www.google.nl/maps/@52.3417951,4.7029371,15z

Verbetering voor GPS

Officiële spottersplaats Polderbaan
    2141 cn
    IJweg 614
    2141 CN Vijfhuizen

Tim Transavia!
    Bijdrager

Heel erg bedankt voor je reactie, plan is gewijzigd ik ga in de herfstvakantie met mijn vader!

Toch bedankt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Geplaatst in